neděle 1. ledna 2012

Jak na Nový rok, tak po celý rok!

Ještě to stíhám! Ještě 34 minut je Nový rok. Myslím Nový s velkým "N", protože ten s tím malým bude trvat celých 366 dní. Akorát, že po pár desítkách dnů už asi nebude úplně nový... A to je jedno, o to tu teď nejde... Tady jde o to, že jsem měl v plánu napsat svůj nový příspěvek na Nový rok.
Protože jsme my tři kluci blogující dostali vynadáno, že ty blogy dost zanedbáváme, tak se v nás všech hnulo svědomí a řekli jsme si, že to je teda pravda a hlavně, že je to škoda a že to takhle nemůžeme nechat. Takže jak už avízoval kolega Šotkovský, blogy opět ožívají a jak avízuji já, kolega Isteník už má nový blog taky rozepsaný.
Já raději nebudu nijak rozpitvávat, proč byla taková pauza v psaní blogů, ale nic vážného v tom není. Jen ta druhá půlka roku nějak nebyla tak zajímavá a psaní chtivá, jako ta první... A pak jsem toho taky měl na práci víc než dost. A pak mě taky někdy přemohla lenost. A pak jsme taky občas zašli třeba na pivo... A proto na psaní bylo hodně málo času. Ale to letos bude určitě úplně jinak a příspěvky se jenom pohrnou. A to i přesto, že pan prezident dneska říkal, že letošní rok nebude patřit k nejlehčím. Už proto musíme psát.
A protože je ještě pořád doba motající se okolo Vánoc, mám pro všechny čtenáře našich blogů malý dárek. Připravili jsme si pro vás takový menší taneček, jehož záznam naleznete zde.
Ovšem tím spolupráce nás tří a dobrá nálada panující mezi námi končí a začíná další rok války blogů!
PF 2012!!!

0 komentářů:

Okomentovat

About Me

Moje fotka
BuranPavel
Nejnovější člen, který do divadla BURANTEATR přišel z dalekého Broumova. Opustil jsem skály a rozhodl se obětovat svůj život divadlu. Nejdříve schopen dělat cokoliv, přes zjištění všeho, co umím a neumím, co dokážu a nedokážu zničit jsem se vyprofiloval v technika, inspicienta a nakonec i herce... Hm... Co bude dál?
Zobrazit celý můj profil

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.